1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Elke medewerker krijgt bij ons opleidingskansen

Europabank tekende recent in op de Febelfin Academy opleiding ‘schatting van residentieel en profess...

Lees meer

Europese Agenda en de Impact op de Financiële Sector

Verschillende ontwikkelingen zetten vandaag de financiële wereld danig in beweging. We vroegen Steph...

Lees meer

De politiek onderschat hoeveel werk de implementatie van wetten vraagt

Lotte Hendrickx is directeur Tax & Business Lines bij Febelfin en lid van het redactiecomité van het...

Lees meer