1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

5 cruciale trends over leren in de financiële sector

Hoe meer verplichte opleidingen medewerkers moeten volgen, hoe minder overtuigd ze zijn van het nut ...

Lees meer

Nieuw in het opleidingsaanbod - najaar 2024

Met de zomer voor de deur geven we je graag nog ons opleidingsaanbod mee voor dit najaar. De focus l...

Lees meer

Ik laat compliance medewerkers nadenken over communicatie

Binnen het opleidingstraject “Qualified Operational Compliance Professional” is er ook aandacht voor...

Lees meer