1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Verplichte bijscholing in finance: wat moet je weten?

Als financieel tussenpersoon of adviseur ben je verplicht om jaarlijks bijscholing te volgen om je k...

Lees meer

Het belang van verplichte opleidingen in de financiële sector: van compliance in strikte zin tot bijscholing

Levenslang leren is een evidentie in de banksector, niet alleen vanwege het dynamische karakter van ...

Lees meer

We wensen je een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2025!

Hartelijk dank voor de fijne samenwerking in het afgelopen jaar. We sturen je onze warmste wensen en...

Lees meer