1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

Met klanten praten over geldzaken in moeilijke Covid-19 tijden

, Persoonlijke ontwikkeling

Naar aanleiding van de huidige Covid-19 impact, bieden we jou een opleiding aan om gesprekken aan te knopen met jouw klanten die in een moeilijke situatie verkeren, vaak vanwege financiële zorgen.

Hoe breng je genuanceerd en op een correcte manier moeilijke boodschappen over? Hoe ga je om met de emoties van jouw klanten en hou je jouw eigen stresssignalen onder controle?

Ontdek het in onze hands-on online workshop vanaf 9 februari!

Delen

Opleiding & Finance: what's new?

Formanot en Febelfin Academy vieren 10 jaar samenwerking in opleiding voor de notarismedewerkers.

Sinds 27 oktober 2014 werken Formanot en Febelfin Academy nauw samen om de medewerkers van het notar...

Lees meer

Efficiënt, effectief en toegankelijk leren via E-learning

E-learning is een effectieve leervorm die tal van voordelen biedt ten opzichte van een klassikale op...

Lees meer

MyFA in een nieuw kleedje: sneller, efficiënter en gebruiksvriendelijker dan ooit!

Je vertrouwde leerplatform MyFebelfinAcademy kreeg een grondige update. In een kort webinar kom je a...

Lees meer