Hoe meldt een nieuwe deelnemer zich aan op het platform?
Door een nieuwe medewerker via het LMS in te schrijven voor een opleiding (via traject of bedrijfsgebonden programma - in het menu Opleidingsaanbod), kijkt het systeem automatisch na of er reeds een profiel bestaat met dit e-mail adres.
- Heeft deze persoon reeds een MyFA profiel mét het door jou opgegeven e-mail adres, dan wordt je inschrijving toegevoegd aan het bestaande profiel en wordt de gebruiker gelinkt aan je organisatie. Hierdoor krijg je meteen ook zicht op eerder behaalde certificaten en resultaten. Dit is dus enkel mogelijk indien de medewerker/deelnemer vooraf zijn/haar profiel aanpast met het nieuwe professionele email-adres van je organisatie.
- Heeft deze persoon nog geen MyFA profiel, dan wordt er automatisch een gebruikersprofiel aangemaakt. Dit nieuwe profiel wordt dan aan je organisatie gelinkt. De medewerker/deelnemer krijgt naast een inschrijvingsbevestiging meteen ook een registratiemail om zich aan te melden op het platform en zijn/haar profieldata verder aan te vullen.
Opgelet: wanneer het door jou opgegeven e-mail adres nog niet in MyFA gekend is zal je medewerker automatisch beschouwd worden als een nieuwe gebruiker, ook al heeft hij/zij al een bestaand profiel dat gelinkt is met een ander e-mailadres.
De MyFA aanlogpagina kan je terugvinden op onze website, via de rode knop "LeerplatformMyFebelfinAcademy". Vanuit deze pagina kan je ook steeds een paswoord-reset aanvragen, op voorwaarde dat het opgegeven e-mail adres of telefoonnummer overeenstemt.