Wil je als kredietgever, makelaar of nevenagent in kredieten je promotie-acties efficiënt en volgens de richtlijnen aanpakken, dan is deze opleiding iets voor jou. Via sociale media (facebook…), websites, gesponsorde advertenties op google, flyers, (voertuig-/woning-)simulaties waarin ook een financiële oplossing wordt voorgesteld… of huisbezoeken bereik je je (potentiële) klanten. Deze praktijkgerichte opleiding wil je met tal van voorbeelden de do's & don'ts bij het uitwerken van jouw promotionele acties meegeven. Wij gaan dieper in op de mogelijkheden, de moeilijkheden en de gevaren ('waarop rusten er (straf)sancties?') bij het opstellen van jouw reclame, je gebundelde pakketten en de verkoop van jouw diensten.
Deze opleiding geeft je de handvaten om een krediet te promoten:
Total price *
Members: € 410
Non-members: € 450
Partners/ BZB: € 410
Incompany: tailor-made, prices on request
CPD Hours
Consumer credit: 4h general
Mortgage credit: 4h general
Continuing Professional Development
Please let us know you're interested in this training should there be no date available, the planned date does not suit you and/or this session is full. As soon as about 5 people are registered on the interest list, we will propose a new course date. Your registration on the interest list is free of charge and without any obligation.
De opleiding kan gevolgd worden door verschillende doelgroepen, in het bijzonder personen die actief promotie maken voor kredietgerelateerde producten en graag op een efficiënte en pragmatische aangepakte manier het toepasselijke wettelijke kader willen leren kennen:
Ook volgende personen kunnen de opleiding volgen om meer te weten te komen over het aanbieden van kredieten:
Basic level opleiding: deze opleiding vereist geen voorkennis en behandelt de basisprincipes van het onderwerp.
INHOUD
Deze opleiding bestaat uit een e-learning en een klassikale sessie. De e-learning moet je voor de deelname aan de klassikale sessie doorlopen.
E-learning (duurtijd 1 à 2 lesuren)
Begrijpen van volgende concepten:
Klassikale sessie
Pop quiz: Hoeveel heb je onthouden van de E-learning?
Analyseren, vergelijken en toepassen van de concepten uit de e-learning:
PRAKTISCHE INFORMATIE
Een ‘Live webinar’ volg je digitaal in groep. Het is ‘learning-apart-together’. Op een afgesproken tijdstip loggen docent en deelnemers in op een videoconference-tool, elk van op de eigen locatie en met de eigen computer. Via camera, microfoon en chatfunctie van deze tool is er mogelijkheid tot interactie en feedback, zowel van de deelnemers naar de docent toe als omgekeerd. Het lesmateriaal bestaat als basis uit een presentatie via het MyFA leerplatform, aangevuld met diversen zoals (digitale syllabus, presentatie, audiovisuele fragmenten, …).
Type opleiding: Hybride
Tijdens onze hybride opleidingen combineren we zelfstudie (E-learning) met een interactieve component (klassikale opleiding of live webinar). Tijdens de interactieve sessie ligt de focus op het inoefenen van de materie en het werken met cases uit de praktijk.
Opleidingsmateriaal:
JOHAN LODE E VANNEROM
Credits